وی افزود: مهمترین عاملی که موجب شد تا آسیب‌های ناشی از کرونا حداقلی باشد، وحدت، انسجام و همدلی همه ارکان نظام و بخش‌های مختلف خدمات رسانی به ویژه نیروهای مسلح و در استان گیلان حضور موثر و فعال نیروی زمینی ارتش در کنار مسئولان و کادر درمانی در اجرای طرح‌های مقابله‌ای همچون غربالگری، پاکسازی اماکن عمومی و تقویت تجهیزات و امکانات زیرساختی با تعاملی سازنده بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه نمونه‌ای از استمرار خدمات ارزنده نزاجا را امروز در افتتاح بخشی از این بیمارستان شاهد هستیم، گفت: تداوم این خدمات در استان گیلان موجبات افزایش امیدآفرینی مردم را فراهم کرده که قدردان آن هستیم.

وی حضور ارزشمند، موثر و معنوی نیروی زمینی ارتش در ایام شیوع ویروس کرونا را استمرار جلوه‌های زیبا از خدمت‌رسانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: کمک‌رسانی خیرخواهانه نزاجا در حد توان خود برای استمرار این فعالیت‌ها، بیش از ارزش مادی، موجب قدرشناسی مردم فهیم استان گیلان به ویژه شهرستان فومن خواهد شد.

صبح امروز با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن به همت نزاجا و با هزینه پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. در طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن، ظرفیت تعداد تخت‌های این بخش از ۹ به  ۱۸ عدد، وسعت آن از ۴۸۰ به ۶۳۰ مترمربع و اتاق عمل سرپایی از یک به دو افزایش پیدا کرده است.