تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ 18 ربيع ثاني 1446 Monday, 21 October , 2024
1
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان

ثبت نام دوره های سوادآموزی در گیلان آغاز شد.

  • کد خبر : 1515
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
ثبت نام دوره های سوادآموزی در گیلان آغاز شد.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان از آغاز ثبت نام کلاس های سال جاری سوادآموزان در دوره های سوادآموزی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر گیلان سیروس محمدی بابیان این مطلب اظهار داشت: افراد برای ثبت نام در دوره های سوادآموزی باید به مدارس، ادارات آموزش و پرورش و مراکز یادگیری سوادآموزی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه حجم ابلاغی برای استان گیلان در دوره های مختلف سوادآموزی هفت هزار و ۲۰۰ نفر است، اظهار داشت:  دوره سوادآموزی “توسعه سواد”، انتقال “تعمیق سواد” و تحکیم سواد سه دوره اصلی سوادآموزی است.

محمدی با اشاره به اقدامات معاونت سوادآموزی گیلان برای جذب یا ثبت نام افراد بی سواد اظهار داشت: زمان و مکان تشکیل کلاس و برگزاری امتحانات بر اساس شرایط سوادآموزان برنامه ریزی می شود ضمن اینکه محتوی آموزشی را بر اساس نیاز مخاطبان تولید می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ارایه رایگان تمامی کتب آموزشی و لوازم التحریری، اجرای طرح های مکمل با توجه به نیاز امروز جامعه برای مخاطبان “آموزش ICDL، آموزش از طریق تبلت، آموزش مهارت های فنی، حرفه ای و اجتماعی” برگزاری کلاس با هر تعداد و جنسیت با آموزش دهندگان همجنس و معرفی سوادآموزان ثبت نام شده به دستگاه های خدمات رسان برای دریافت بسته های تشویقی “فنی و حرفه ای، شهرداری و غیره” از دیگر اقدامات برای جذب افراد بی سواد برای شرکت در دوره های سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان بیان داشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان نهضت سوادآموزی که بر مبنای داده های سرشماری سال ۱۳۹۵ اعلام شده، گیلان در گروه سنی هدف ” ۴۹ – ۱۰ سال ” ۱۱ هزار و ۵۰۰ بی سواد دارد.

لینک کوتاه : https://khabarguilan.ir/?p=1515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • خبرگیلان نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.