تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
0
استاندار گیلان

ستاد تنظیم بازار در جهت رفع نیازهای مردم برنامه ریزی عملیاتی دارد.

  • کد خبر : 1992
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
ستاد تنظیم بازار در جهت رفع نیازهای مردم برنامه ریزی عملیاتی دارد.
استاندار گیلان گفت: ستاد تنظیم بازار استان به طور منظم برگزار می شود و برای رفع نیازهای مردم به کالاهای اساسی، برنامه ریزی عملیاتی دارد.

خبرگیلان_ ارسلان زارع روز پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان گیلان که با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن غدیراستانداری برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت:آنچه معمار کبیر انقلاب امام راحل عظیم‌الشأن از تفکیک و استقلال قوا برای نظام جمهوری اسلامی ایران بنا نهاد؛ نقشه راه تعالی کشور است

وی افزود:سه قوه در عین استقلال کاری، با تعامل و هم افزایی برنامه های خود را در جهت پیشبرد امور و خدمت به مردم انجام می‌دهند و اندیشه ای جز خدمت و رفع تنگناهای موجود برای ملت ندارند.

زارع با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دولت در وسط میدان است و همه باید به دولت کمک کنند یادآورشد: باور قلبی من این‌ است طی فرصت باقیمانده دولت، هر روز، فصل جدیدی از گره گشایی امور مردم و مطلعی برای همت دوباره در راستای پیشرفت کشور و استان است و نباید لحظه ای از آن غفلت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه کشاندن بگومگو های بین مسئولان نزد مردم، آسیبی جز ناامیدی و یأس برای آنان ندارد خاطر نشان کرد:این اختلاف دیدگاه ها که البته همگی از سر خیرخواهی برای تعالی گیلان عزیز و ایران سرافراز است، نباید به عرصه عمومی کشانده شود.

زارع ادامه داد:حفظ همدلی و وحدت در جهت ارتقاء امنیت و اقتدار کشور و استان‌مان ضرورت دارد و آنچه برنامه های توسعه ای کشور و استان را با موفقیت همراه می سازد؛ بطور قطع سیاست انسجام و وحدت است.

وی یادآورشد:نزدیک به ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد و طی این مدت مجموعه دولت نهایت تلاش خود را انجام داده تا علاوه بر مقابله با بیماری، وضعیت عمومی جامعه نیز مدیریت و در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده شود.

استاندار گیلان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از اقدامات این ستاد وعملکرد کادر درمان قدردانی کرده و آن را جهاد فی سبیل الله خواندند گفت:
معظم له براین نکته که هرجا وزارت بهداشت، مصادیق محدودیت را تعیین کرد، بقیه دستگاه‌ها باید بدون در نظر گرفتن ملاحظات دیگر، آنها را رعایت و اجرا کنند،تأکید داشتند و بر این مبنا معتقدم همه ارکان کشور باید سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی را که مبتنی بر نظرات کارشناسی و تخصصی است؛ به مثابه قانون دانسته و لازم الاجرا تلقی کنند.

زارع با بیان اینکه اهتمام جدی در مسیر استفاده از ظرفیت های استان گیلان و ستاد حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی تشکیل شده خاطر نشان کرد: به‌تازگی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اهمیت تامین نهاده های کشاورزی به خصوص کود و سم در شرایط متاثر از تحریم‌های اقتصادی مذاکره کردم.

وی تاکید کرد:این مهم نیازمند مدیریت و حمایت ویژه به منظور فراهم کردن زمینه تداوم فعالیت تولید کنندگان است.

لینک کوتاه : https://khabarguilan.ir/?p=1992
  • نویسنده : مازیار جعفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی خبر گیلان
  • 280 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • خبرگیلان نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.