تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ 18 ربيع ثاني 1446 Monday, 21 October , 2024
0
فرماندار صومعه سرا

طولانی شدن اجرای پروژه ها نارضایتی مردمی را در پی خواهد داشت.

  • کد خبر : 1475
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
طولانی شدن اجرای پروژه ها نارضایتی مردمی را در پی خواهد داشت.
فرماندار صومعه سرا گفت:طولانی شدن اجرای پروژه ها نارضایتی مردمی را در پی خواهد داشت، در صورتی که قسمتی از پروژه به اتمام رسید، لازم است بازسازی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر گیلان سید جلال سید محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا با تاکید بر تسریع در ارائه خدمات  از سوی دستگاهای خدماتی اظهار داشت: مردم از پروژه‌ای که مدتهاست در حال اجراست وموجب ایجاد  گرد و خاک آلودگی نقاط مختلف شهر شده خسته وناراضی هستند که این مهم نیازمند جدیت وتدبیر بیشتر است.

وی افزود: باید بلافاصله پس از اتمام پروژه ها عمرانی وخدماتی در سطح شهر، آن منطقه مرمت وبازسازی شود تارضایت مندی جامعه را فراهم کند.

سیدمحمدی اضافه کرد: همپوشانی و همکاری دستگاهها در ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم همواره مورد تاکید است،نباید به بهانه اجرای عملیات یک پروژه، زمینه اذیت و آزارمردم فراهم شود.

اقدامات جزیره ای کارمندان ادارات ضعف مدیریتی است، شخصا پیگیر این موضوع هستم.

فرماندار صومعه سرا همچنین با انتقاد ازعرضه نان بی کیفیت و تعطیلی پی در پی برخی از واحدهای نانوایی در سطح این شهرستان، تاکید کرد: باید با نانوایی هایی که اقدام به تعطیلی خودسرانه می کنند به صورت جدی برخورد و سهمیه آردشان به واحدهایی که کار می کنند تعلق یابد.

سید محمدی افزود:در این خصوص گزارش هایی از مناطق مختلف به دست ما رسیده که لازم است دستگاههای متولی به صورت این موضوع را رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات جزیره ای برخی ازکارمندان  ادارات نشان دهنده ضعف مدیریت در آن دستگاه است وخود شخصا پیگیر این موضوع هستم خاطر نشان کرد:باید در امر خدمت رسانی به مردم  تعجیل کرد، چرا باید به خاطر یک نظر کارشناسی، فردی مدتها هزینه و رفت وآمد کند ونتیجه ای هم نگیرد.

سید محمدی با اشاره به اینکه درشرایط کنونی که مردم در فشار اقتصادی هستند ارزاق عمومی وتوجه به معیشت موضوعی مهم ونظارت وکنترل بر بازار اقدام لازمی است از متولیان این امر خواست:با گرانفروشی هایی که به صورت جهشی وتخلفاتی که عامدانه شکل می گیرد برخورد، تا اطمینان خاطر در افکار عمومی مبنی بر کنترل و نظارت بر بازارتوسط مسئولین ایجادشود.

دستگاهها بارویکرد اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری درجهت تحقق جهش تولید حرکت کنند.

فرماندارصومعه سرا دربخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه فعالیت های دستگاه‌ها با تمام قدرت در راستای تحقق برنامه های اداری وایجاد رضایت مندی مردم تداوم داشته باشد اظهار داشت:مسولان دستگاههای اقتصادی بویژه بانک‌ها در راستای فعال کردن واحدهای تعطیل وراکد اهتمام ویژه داشته باشند باید بخشی اعظمی از این واحدهاامسال به چرخه تولید برگردانده شود.

سید محمدی اضافه کرد:این اقدام زمینه را برای اقتصادی پویا، تولید وایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان بیکار شهرستان فراهم می کند، که طی چند ماه گذشته حدود ٨ واحد تعطیل فعال وفرایند تولید را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کوچکترین اغماضی از سوی دستگاه‌های اجرایی وبه ویژه مرتبط با این واحدهای تعطیل پذیرفتنی نیست گفت:دستگاهها بارویکرد اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری درجهت تحقق جهش تولید حرکت کنند.

سید محمدی بیان اینکه در راستای حمایت از تولید داخلی نباید فقط شعار دهیم وما مسئولان باید آغاز کننده این حرکت باشیم یادآورشد:دو واحد تولیدی چای وآب معدنی در صومعه سرا فعالیت می کند که متاسفانه هیچ یک از دستگاه‌ها وسازمانهای این شهرستان جهت تامین چای وآب مورد نیاز خود از محصولات این دو واحد تولیدی استفاده نمی کند.

لینک کوتاه : https://khabarguilan.ir/?p=1475
  • نویسنده : مازیار جعفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی خبر گیلان
  • 292 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • خبرگیلان نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  • لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.